K A O S Lørdag

 

Kom meg alt for sent i seng i går…vel, i natt…og sånn forlot eg Hobbyrommet – Det myldrer! Planen var å komme meg opp litt halvtidlig, satte klokka på halv 9. Ville ut å gå meg en tur + eg skal innom Lyreco på Forus å se om eg kan finne noen brukanes pensler for lakking…Ok, eg våknet halv 9 som planlagt, problemet var at eg snudde meg og ble liggende opp på mobilen…ergo så sovnet eg igjen…Våknet 10:50…!! Halve formiddagen borte vekke…! Eg knakk jo koden på Dotting Mandala i går og da er det utrolig vanskelig å komme seg i seng…

Jaja det er jo langhelg så det får vær vannari…gidder ikkje være sur av den grunn…Det er meldt regn fra ca kl 16, men det skal blåse fra sør på jærstrendene så da er det ikkje så kaldt 🙂 Tror bare eg lager meg en kjapp havresmoothie og får på meg turskoa – Ud å lofta vede! *ler*

Hvis du ikkje vil ut å samle steiner for å ha noe å gjøre i pinsen kan du f.eks strikke noen festlige grytekluter , eller kanskje du er mer sugen på noen lekre sokker? (<–Gratis oppskrift) Eg har forresten fått strikket en prøvelapp i det Nye Garnet mitt – Skal strikke noen til før eg bestemmer meg for hvordan det skal bli 🙂

 

Men ok, eg får stable meg på beina og se om eg ikkje kan komme ut og avgårde før hele dagen har gått!
Nå gjelder det å huske å fylle bensin før eg har kommet for langt av gårde!!

 

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG
OG NYT DEN

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. God lørdag og pinsehelg til deg!😃 Hvis du skulle savne perlene dine litt; jeg ramlet over en insta-konto og tenkte på deg med en gang🙂 Så vidt jeg har forstått har du masse tålmodighet, og er ikke redd for brente fingertupper😯 Og jeg tror begge deler er fine egenskaper å ha hvis disse blomstene skulle friste deg. Kontoen heter diy_camilla – du kan jo titte hvis du har lyst😊 Må skryte av deg og ‘hoppogsprettogtjooghei’-turene dine! Tøff er du!😃 Og veldig fine bilder tar du🥰 Hilsen Line i Oslo

      1. Takk skal du ha 😀 Ja har sett de blomstene, ganske utrolig! Heldigvis herdes fingertuppene etter hvert, men hekkan det kan bli varmt noen ganger 🙂 Ha en fin pinse du også 🙂

Siste innlegg