Masse glede i hver eneste perle!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Da kom det påfyll med nesten 7 kg perler 🙂 Elsker jo når det skjer! Ikkje at eg manglet noe, men eg liker når glassene er fulle og at det ligger litt i bakhånd i skuffene 🙂 Er jo snart på tide å starte med juledekorasjonen som skal monteres ute på døra 🙂 Greit med hva som er gjort for det er mer enn nok å gjøre når jula nærmer seg 🙂

 

 

 

Alt eg har av perler og stæsj får eg fra Rito Garn & Hobby 🙂

 

 

 

Fikk også en del metallringer og ståltråd, det trenger eg til noe at den Julepynten som skal perles 🙂 Har allerede perlet noe av det som skal brukes til jul, men av alle ting var eg helt tom for den ene gråfargen!!
Med påfyll i hus er det bare å okkupere spisebordet igjen 🙂

 

 

 

Eg har en stund vurdert OM eg skal prøve meg på Hama Mini perler! Fikk en pose miniperler her tidligere og de er små altså! I dag fikk et par brett i dag slik at eg kan teste det ut, men ALTSÅ!! HALLO!! Eg ser jo nesten ikkje hvor eg skal sette perlene!! Det virker jo som et mareritt å stryke disse brettene,
men men eg skal nå teste det ut i allefall.

Det har blitt mye perlerier siden eg fikk den første pakken i slutten av februar
og noe av det kan du se HER HER HER HER og HER

 

Etter all jobbinga i går er eg ganske kaputt så eg skal ha en rolig kwell med strikketøyet etter
at perlene er kommet til sin rett i glassene på hylla 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg