– OPPHOLD –

 

Sol og blå himmel, men det er faktisk litt kaldt.…11 gr er da ingenting å skryte av, det er jo fortsatt sommer og eg HAR trua på noen fine sommerdager til! Ine og eg har noen strekk igjen langs jærstrendene før me er ved Ogna så det hadde gjort godt! Ikkje for det, søs og eg gikk Orrestranda i mars, det var steinkaldt, men flott!

Uansett, er glad for å se at liljene mine har overlevd store mengder plaskregn de siste dagen, ser ut for at de tålte en del vind også, ellers så er resten av blomstene ute ganske sååå triste ja…Ali har begynt å ribbe vekk…en etter en…Sukk….Jaja, snart på tide med lyng, hver årstid har sin sjarm 🙂

 

 

 

 

Sukkulenten min som lever ute halve året er blitt fin da, ikkje sååå stor og flott som den pleier når det har fått stått ute hele sommeren…Dvs me har ikkje hatt så varm sommer som den burde hatt. Ennå kan den stå ut,
får ikkje flytte inn før det er frost – Det kan ofte bli et sjansespill!

 

 

 

 

Tja, vet ikkje om eg skal le eller grine….! De Jæ…Krypa sørget jo for at det mest sannsynlig
blir kun eg som blir mett på Squash i år
*ler*

I går var en koselig dag på hytta til søs. Kjekt å treffe folk igjen som man ikkje ser så ofte, ja me var flere generasjoner rundt bordet 🙂 Søs hadde digget til deilig TexMex middag, ahaa så mange gode salater!
Alma Sofie og eg gikk etter på ut i plommetreet å spiste dessert – Kunne ikkje vært bedre!

Om ikkje så lenge skal eg ut på hjul! Var så heldig å fikk en kjapp klippetime hos Frisøren Min 😀 Må klippe ned krøllene et lite hakk, ja hvis ikkje så stikke de av! Sitter også å lurer på om eg kanskje skal si til Ine at me må ha oss en kjapp tur rundt Store Stokkavann i dag! Tror det hadde gjort godt etter noen dager i hi….Regner ikkje siste Tungenes Tur for en tur – Det var vel mer en opplevelse i kategori ekstremsport! *ler* Eg får finne meg ei bukse eller noe og fikse meg klar, få i meg litt mat og knyte på meg skoene 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg