Se & Nyt

 

 

 

 

 

Som du nå har skjønt var eg heldig med besøket hos Selvåg i dag ♥ Ååå Georginer tror eg er en av mine store favoritter så eg plukket med meg 7 stk hjem 🙂 Mor mi skulle ha 3 stk, men de hadde kun 2 igjen med grønt bladverk så eg har lovet å få tak i en til før helga – Det går nok fint! Det var heller ikkje bare bare å stable 10 stk på ei trillebår *ler* Men det gikk, og det er utrolig hva man får plass til i en liten Kia for i tillegg hadde eg også 2 store hagehortensia. I helgen skal nemlige hagen til mor mi ristes! Tror det har blitt en sorg for henne for hage hennes var enestående! De siste årene har helsa skrantet og hagearbeid står ikkje øverst på lista over hva hun orker. Så til helga stiller eg mannsterk med spader og arbeidshansker sammen med flokken min: Ali, Dib, Amira og Eirik blir med. Vil tro at me 5 vil få det ganske gøy sammen 🙂 Ingen av oss er jo egentlig noe hagepersoner, men det skal nok se bedre ut etterpå enn hva det gjør nå. Derfor er det viktig å få i hus de blomstene
som skal plantes hos henne. Dette blir bra!

 

 

 

 

Det er sååå mye fint på Selvåg, det er stort, ja det er nesten litt digert med mange gartneri! Den butikkdelen bare rushet eg kjapt gjennom for det er alt for mye fint! I julen skulle eg jo bare kjapt innom for mor mens hun satt
i bilen…Vel...eg kjøpte en gjeng med Fluesopp!! I dag lukket eg øynene for det er
jo ikkje akkurat rimelig i slike butikker *ler*

 

 

 

 

Men ok! Nå er kassene og den store krukka ferdige! Det som gjenstår er enda en kasse som disse på bildet over. Siden Ali gikk på rett på trynet i trappene med den ene kassa i fjor og den ble ganske herpet plantet eg 2 ampler opp i den i fjor (Da kan man ikkje se at den er knust i kantene!) Tenker eg gjør det samme i år 🙂 Har også ei stor hvit krukke som skal beplantes, ellers nada! Eller, jo eg må finne på NOE å ha på bordet! Siden Ali ikkje var så fornøyd med at eg plantet i Jernwook`n tidligere må eg finne på noe nytt…

 

 

 

 

Til slutt skal eg kose meg å stelle steinbedet som står midt på terrassen! Hva og hvordan vet eg ikkje, men det skal i allefall vaskes! Ser du den benken helt bak der til venstre? Hmm den har eg lenge tenkt å male….det er rimelig utslitt og litt vinglete! Kanskje det går at å skru den stødig? Anyway, eg har lyst å slå til med en deilige farge! Noe som bare bryter med alt det grå! Ååå det hadde vært så kjekt! Må tenke litt på det!

Er ganske sliten her eg sitter og det var herlig med en dusj! Har jo jobbet på terrassen i 2 dager nå og eg fikk jo gjort mye I går også 🙂 Begynner å få sommerfeeling nå! Skulle egentlig bare ønsket at noen fikk gjort litt inn når eg jobbet ute…men nei da, det rotes og rotet venter på moi! Tror me må ta ha et familieråd snart!

Men nå?
Strikking!

 

 

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg