Smart & Tøft – Gratis Oppskrift

Designet av Jessica Underwood

 

Dette ga meg jo noen ideér til hva eg kan henge på kjøkkenveggen, bare mye mindre + eg vil også ha noe sånt ute på terrassenveggen/gjerdene der hvor eg har grønnsak“hagen” min 🙂 Så lurt! Eg laget noe i samme duren i fjor og eg har jo en del garn igjen fra det + eg ser jo muligheten til å mikse litt med alt makramégarnet eg nå har fått i hus 🙂 Plant en idé bakom øret mitt og den vil vokse fort…typisk

 

 

 

Designet av Jessica Underwood

 

Tenkt så kjekt, ja hvis du har f.eks ditt eget rom hvor du hobbylerer. Oppbevarer du f.eks garnet ditt i bokser eller
i et skap så kan du nå dekorerer veggen ditt med litt garn. Enkelt å rullére på dekoren, bare skift ut fargene på nøstene etter hva som passer. Garn ER fint til pynt og i dag skal Dib helt ut til Klepp å hente pulten eg skal ha på MITT Hobbyrom!! For et par år siden kjøpte me samme pult til Dib, stooor hjørnepult som du kan bygge ut i siden. Kjøpt på Ikea, men nå har de sluttet med denne pulten! KRISE! Eg har funnet mange svarte, men eg vil ha hvit!
La inn varsling på Finn og i går fikk eg napp! JuHuuu Anyway, eg kan se for meg at eg skal
bruke noe av mitt garn som dekor 🙂

 

HARTFIELD HANGING BASKETS
Bildene over
Gratis oppskrift

Hvis du kjøpe oppskriften HER på Ravelry (ca 10 kr)
får du er mer oversiktelig oppskrift som også kan printes/lagres.

 

 

* * * *

 

 

Halle min hatt, nå er det jaggu meg snart helg – IGJEN! Ikkje bare det, men Dib (lille Jr) har bursdag på fredag! Jøss! 19 år gitt ♥ Det blir jo ikkje den store feiringa for det har jo fanden (<—Covid19) sørget for,
men litt kos skal det nok bli 🙂

Planer for dagen? Vel, eg skal starte med en gulvvask her i stua! Å nei, det er absolutt ikkje husmorgenet som har meldt seg No No!! Eg skal male!! Jepp, midt på stuegulvet skal eg male bakstykke til den store Løva eg har perlet (Slik eg gjorde med Yoda) og da bør det ikkje være noe særlig med støv rundt omkring! Spenningsmomentet er jo om eg får til å blande den fargen eg ser for meg vil bli perfekt!?!
Vel, det gjenstår å se så eg får jo bare sette i gang å få ting gjort!

Hvis du har begynt å snuse på dette perleeventyret kan du starte med noe enkelt, ja som f.eks Disse Blomsterpinnene eg laget i går 🙂 Det er noe ALLE får til uten problem 🙂 Etter på kan du vandre rundt
å dekorere hagen, eller terrassen din slik eg skal 🙂 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Du snakker om corona og feiring.. Vi fikk noen nye naboer i feltet her for en uke siden. 2.påskedag hadde de bursdagsfeiring med 5 tilkomne biler… Jeg ble faktisk paff, gjorde ikke noe med det.. Men det var nok ikke det beste førsteinntrykket….
      Gleder oss til dette er over, men enda godt vi kan kose oss å hobbylere.

Siste innlegg