ÅÅå koselig nå før jul

Designet av  Shino craft

 

Nå i jula syns eg det er koselig med noe smått å holde på med når eg setter meg ned, gjerne noe som kjapt blir ferdig 🙂 Hvis det i tillegg er noe eg bare kan sette en plass som pynt er det helt supert.
Litt sånn smålekker julepynt.

 

 

 

Designet av  Shino craft

 

Disse utrolig fine grantrærene er hekle i baby bomull på nål nr 2 mm. Hvis du liker små og kjappe strikkeprosjekt nå i jula kan eg tips om Disse  og Disse, evn noen av DISSE 🙂

 

PINE TREE 2022
Bildene over
ca 12 cm høy

 

 

 

* * * *

 

 

 

Selv om klokka er blitt 21:45 sitter eg å teller på knappene Ooom eg skal smelte sjokolade og pynte ferdig de Gule Bombene….men er redd for at det plutselig tar for lang tid, eg må jo tidlig i seng….Er en ting å vite at eg må opp kl 06:00 noen dager i forveien, ikkje bare med et halvt døgn advarsel…Eg bør jo være i seng senest kl 23 om morgendagen skal bli sånn noenlunne…liker best å rangle eg da…sukk…Uansett, eg håper eg får kommet meg til frisøren i alle fall for nå er krøllene aldeles på villspor! Mulig eg er nødt for å ta en hviledag i morgen. Uansett, i morgen skal eg trekker 2 heldig i JULEKOS Nr 2 <—Fortsatt tid å bli med altså 🙂

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Juleklem Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg