Hva skal du gjøre i kveld?

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Eg er ganske sikker på at du kanskje har det samme som eg har i kurven her? Muligens bakerst i skapet?
Vel, NÅ er tiden inne for å bare grave det frem igjen! “Noe å gjøre” er alltid kjekt å ha og er det noe som får timene til å fly, ja så er det når du sitter å perler, eller strikker 🙂 Begge deler kan fort få litt hypnotisk effekt og gudene skal vite at det kan være litt herlig å “rømme” fra virkeligheten i disse dager.

Verken Amira eller Dib er så veldig keen på å strikke så i kwell blir det PerleKwell! Vet ikkje helt hvor poppis akkurat det blir om han Dib lufter den ideèn for sine kompiser *humrer*
Tror heller ikkje strikking er så mye bedre hehe

 

 

 

Hvis du trenger ideèr til HVA som kan perles så kan eg si det at ALT, i allefall nesten alt, nei ALT kan faktisk perles! Så det så! Har du problemer med å komme på noe, ja så kan eg virkelig anbefale DISSE Bøkene!! Woop Woop! Der er det mye kjekt, lekkert og kult for alle! Eg er sikkert på at han far i huset også kanskje etter hvert kan finne gleden i legge noen perler. Nei, eg tuller så absolutt ikkje! Ali var flere ganger med både
på perling og sortering da ungene var mindre.

 

 

 

Eg har frem til nå kun perlet figurer som passer på 1 brett
(Bruker kun Disse Brettene), meeeen i dag skal eg……

 

 

 

….prøve meg på større figurer, MYE større! De brettene som eg bruker kan du nemligen enkelt
knipses sammen så mange du vil eller trenger.

 

 


Skulle du trenger perler så finner du alt det du trenger HER INNE hos Rito 🙂 De har et vanvittig godt utvalgt
og perleposene får du i 3 størrelser: 1000 stk, 3000 stk og 6000 stk. Eg sendte av gårde en saftig bestilling i går
og allerede er den registrert i Post App`n så her går det fort i svingene! Gleder meg til å vise deg noe av de perlene som kommer denne gangen! Å ja, eg er akkurat som ei ivrig lita jente på 9 år 🙂 Sånn ca! haha

Da eg sa til Dib at me skal ha PerleParty i kwell rynket han bare på nesa…skjønner han god….han skulle egentlig gått i 18 årsdag til en kamerat i kwell, men dessverre, det må nok utgå. Klart eg skjønner at det er kjipt,
men det er likevel ikkje verdt risikoen WHAT SO EVER!!

 

Dessuten var det en gang en Dib som ELSKET å perle og det har eg et bevis på:

 

 

Eg måtte finne frem BloggBoka mi å vise han *ler* Det er faktisk ikkje sååå mange år siden og eg er sikkert på at Amira og eg skal få han med i kwell 🙂 Hvem vet? Kanskje Ali også finnes seg en stol og blir med? Uansett, dette skal bli kos og eg gleder meg 🙂 Amira kommer hjem om en liten stund, det skal mekkes Taco til
i kwell så det blir jo akkurat som en helaften kan du si 🙂

 

Om du heller vil strikke i kwell mens mann og barn tar seg av perlinga finner du garantert noe kjekt
å slenge på pinnene HER HER HER HER HER HER HER HER og HER

 

 

 

Så ja, da spør eg igjen:

HVA SKAL DU KOSE
DEG MED I KWELL?

Holde motet oppe!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Positiv og Optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Her blir det pusslespill, nytt innkjøpt. Kanskje det blir litt spilletid og fant ett nytt spill «Farmen». Ska nok få tid til strikking iløpet av kvelden og. Ha en fin fin lørdagskveld.

    2. Hei. I kveld blir det nok strikking kan ikke ta frem japansk kunstbroderi når en har 3 små på fire poter springende rundt her og jeg klarer heller ikke å tre i nåla med gips på høyere hånden. Må ha litt mer lys også med de fargene jeg holdt på med sist jeg sydde. Er ikke bare å ta det frem med litt utstyr og all tråden må ha litt mer tid på meg og ikke bare noen timer.
      Skal bli moro å se hva du skal perle i kveld
      Kos i kveld med perlene.
      Klem fra meg.

    3. Jeg skal strikke, gjorde ferdig en Mariusgenser til eldste søsteren min. Nå har jeg startet på Hagl sokk fra Erimagi i lys grå og sort Sterk. I morgen tror jeg at jeg hekler noen runder på mandalamatta.

      Jeg er i selvvalgt karantene uten å ha blitt testa, men har et eller anna virus som har invadert kroppen. Jeg synes faktisk ikke det er så triste tilstander, er bare fascinert over at 1 lite virus kan invadere hele verden og føre til drama og hysteri. Synes det er litt over the top når det gjelder reaksjoner på viruset, en smuuule overdrevet. Livet går videre, enten går det bra eller så går det over

Siste innlegg