I dag skjer det!

 

Helt fra da begge ungene bodde hjemme og gikk på skole elsket eg fredager! Ahaa 2 dager med rolige morninger, ingen matpakkefixing på kwellene og veldig lite kjøring hit og dit….Skuldrene senket seg og beina lå høyt!
Nå betyr jo ikkje ukedagene like mye sånn sett, men eg er fortsatt glad i fredager bare fordi at da er det helg 🙂 Helg nå betyr gjerne en langtur eller 2 og det er jo nydelig! I dag er også fredagen EXTRA lang, det betyr at den blir EXTRA god tenker eg 🙂 Eg har også hatt ei extra lang natt så akkurat nå føler eg meg litt i koma;
Nesten 9 t søvn og hele 3 t dyp søvn! Jepp, eg var trøtt i går og la meg tidlig – 23:30!!
Skjer sjeldent at eg legger meg før kl 02:00!

Eg trenger å ha en GOD dag i dag! Dagen skal tilbringes med mange fine folk. Skal straks få i meg litt frokost og så skal eg først hente Amira for hun og eg skal inn på hytta til søs. Der venter både niese og nevø som vanligvis bor utenbys, ergo ikkje så ofte me møtes så sjansene man får må man bare ta 🙂 Planer ellers for dagen er å gå Lifjellet, årets første topp som også er en av 10 topper eg skal gå! ( Her og Her) og så blir det middag – Altså:
En extra lang og koselig fredag derane, tror muligens eg bør ta med meg strikketøyet,
kanskje det byr seg en anledning for å strikke ferdig et erm 🙂

Sånn ellers om du trenger noe å aktivisere deg med kan eg by på PÅSKE QUIZ og en god venn
driver med PÅSKE MORO – Det er bare å meske seg 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg