Påfyll er alltid gøy!

 

Om det dreier seg om garn, stoff eller….Perler? Ja så er det akkurat like tilfredsstillende, ikkje det?? Man går liksom inn for å kjøpe de 2 nøstene me trenger og kommer ut med en bærepose…Vel, eg gikk inn på Stoff&Stil for å kjøpe lilla perler, ja for det var akkurat det eg trengte, meeen det er som en gotteributikk – Klin umulig!

 

 

 

 

Kjøpte noen flere av de små rørene som eg har knytet på “verktøykassene” – De perlene er så fine og fargene er helt utrolige! Plukket med meg en pakke perlenåler i samme slenge og det vil eg anbefale deg til å gjøre neste gang du er innom der: 5 perlenåler til 49 kr er en fin pris, meeeget fin pris!

Stoff & Stil har de også pakker med 6 små acrylbokser med skrulokk, kjøpte noen flere av de slik at eg slipper å ha åpne bokser stående – Det er tryggest sånn!

 

 

Var derfor eg kjøpte disse boksene. Eg har fått tips av flere om at disse boksene kan kjøpes tomme, men alle de eg har blitt henviste til er mye mindre enn disse. Perlene som var opp i disse boksene har eg samlet i små Zip-poser (Ja det var litt jobb) Det er ikkje de perlene eg bruker aller mest så eg har fylt opp boksene med perler det brukes mye av 😀 Har funnet store fine bokser til å ha perler i, men da må man løfte av hele lokket og alle perlerommene står åpne, det hadde vært så typisk meg å få et uhell da *ler* genialt når eg kan lukke hvert enkelt rom. Det skjer at Milo (<—Katta!) hopper opp på skrivebordet for litt kos og da kan alt skje –
Så ja, veldig greit med lokk.

 

 

 

 

Skulle virkelig ønske at det fantes Æ- Ø og Å i bokstavperlene…
men men blir det et problem så skriver eg bare på engelsk 🙂

 

 

 

Ellers har eg kun funnet hvite perler med svarte tall. Har trålet nettet over alt egentlig. Gi meg i allefall beskjed om du finner Æ Ø Å et sted. Ø kan eg egentlig fint lage, har laget det et par ganger, men så viser det seg da at den malingen som holder i årevis ute på stein holder ikkje på ei perle…Hmm…Driver å teste ut litt diverse og eg håper på en varig løsning 🙂 Det er verre med Æ og Å, vil jo gjerne at du ikkje skal se når eg jukser hehe
Men men, som sagt; Engelsk får duge i noen tilfeller.

Hadde i grunnen aldri drømt om at EG skulle få dilla på dette….!! Men? Det er akkurat like gøy enda, siste eg var på Kreativ sto eg å studerte en perlevev…skjønte INGENTING og la den bare i fra meg! Det var ikkje “riktig” dame på jobb der den dagen, hvis ikkje hadde eg spurt om hun kunne vise meg 😀 Neste gang….kanskje…
*Rister litt på mitt eget hodet*

Akkurat nå er eg overlykkelig fordi eg skal straks inn på Hobbyrommet å perle en gjeng med Julemus! ♥
For en fin hverdag, Julemus i oktober, blir neppe bedre 😀

Eg driver fortsatt på å lage armbånd som eg selger, som eg fortalte i starten skal eg kjøpe meg nye tenner til den nette sum av 15500 kr (Blir mange armbånd det) Nå har det blitt flere innlegg med armbånd fordi det ble liksom flere kategorier, du finner de forskjellig HERHERHER og HER. Finner du ingenting du faller for kan eg sikkert lage akkurat det du er ute etter, bare send meg en mail 😀 [email protected] – Ingenting er umulig!

Men nå? M U S E R ♥

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Jeg hadde en perlevev til sånne små perler da jeg var barn. Tror jegvfikk den i 11 års gave. Det var gøy, gikk ganske radio, men var jo litt pirk. Tror du vil like det.
      (Lurer på om den perleveven står i underlåven ennå….)

      1. I så fall, ja om den ligger i underlåven, så syns eg du kan ta en kjapt Online Kurs, sånn typ A-B-C for da kjøper eg meg en neste uke 🙂 Liker ikkje å ha ting Uprøvd hehe

    2. Det er fantastisk å ‘bade’ i alle de herlige fargene. Jeg er stadig fristet til å kjøpe flere armbånd. De jeg kjøpte er på armen ennå, alle 8 hele tiden. Jeg er såååå fornøyd. 👏🥰

      1. Så gøy å høre 😀 Du vet hvor du finner meg om du får en god idé 🙂
        Du, forresten? Skal du på Strikkefestivalen her i Stavanger nå i oktober?

Siste innlegg