Sjokolade -, eller Pakkekalender?

 

NÅ har eg observert flere forskjellige kalendere som har sneket seg inn på FB Feeden min og er me er fortsatt bare i september, bla TeKalender, Harry Potter Kalender, SjokoladeKalender (Luxus Varianten) så da tenker eg at det er innafor å komme med litt egotips Ho Ho Ho Eg har i grunnen laget Pakkekalender siden første jula til Amira, dvs til jul nå blir det nr 27! Blir nok intet unntak i år heller vil eg tro…

Siden eg trenger å rydde litt på Hobbyrommet, dvs ryddet slik at eg får litt mer plass
(Du vet, ting har en tendens til å samle seg opp!

Et forslag er å f.eks Disse Perlene, du kan spre perleposene utover måneden, legge ved litt smykkesen og låser etc og du kan få en realivt rimelig kalender. Poden kan da starte neste års gaveproduksjon i romjula – Smart, ikkje sant? Ho Ho Ho Andre ting som kan egne seg i en kalender er jo Småting som Dette – Hva med noen Uspiselige Armbånd? Ikkje sant! Nøkkelringer/Veskepynt er populært hele året og Strikkemarkører er jo et must om du skal lage til en Strikkekalender 😀 Det gjelder jo også en Strikkefisk. Utover det er det en del gøy HER og HER. For å si det sånn; Blir eg nå kvitt noe av dette så får eg plass til overskuddet av det eg lager nå MoHaaa Blir alltid et overskudd vettu! Det er faktisk litt gøye ting Her også 🙂

Det skal være Marked her i Tananger 1.oktober, vurderte et lite øyeblikk å bli med, men eg tror ikkje eg orker for å si det sånn. Skal jo stå i 2 dager på Strikkefestivalen et par uker etter det + me har alt for mye annet som må prioriteres om dagen, som f.eks i dag: Nå om en liten time er det møte med Begravelsesbyrået, i morgen er det vel presten. Eg sveipet innom MesterGrønn i går for å kjøpe meg noen blomster til stua, endte like godt opp med å fikse alt av blomster til kirka – Tror nok mor mi hadde vært fornøyd med valget.
Uansett, godt me hva som blir ordnet fortløpende.

 

 

 

 

Kom plutselig på at eg kjøpte jo juletre i fjor! Hadde glemte det helt, men så det når eg bladde i bildene….
Snart bare 2 mnd til før pynten skal dras ut av boden….Ikkje sant!??

Vel vel, eg må nesten komme meg på beina å gjøre meg klar!

 

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Du vet at begravelsesbyråer ordner alt som blomster til kirken, kiste og sånt? Vi overlot alt slikt til de, kom bare med ønsker om farger og størrelse på oppsatser og slikt. Hvis du ønsker å gjøre alt selv er det greit for meg, og du trenger ikke forklare. Jeg ville bare opplyse deg om det. Det er ikke alle som har stor erfaring med å arrangere begravelser. Jeg har dessverre det…

      1. Ang blomster visste eg det, men mor mi var stamkunde på MesterGrønn her hvor me bor og da falt det seg helt naturlig, alt annet går gjennom byrå 🙂 Det var jo bare å gå inn å peke på det som passet, betale og går. MesterGrønn leverer og pynter i kirka 😀

Siste innlegg