På tide med en større Julesokk?

Designet av Astrid Schandy

 

Julesokkene som brukes i dag er MYE større enn da eg fikk julesokk på senga. Ser bare fra da våre unger var små (det er ikkje så mange år siden) t.o.m de sokkene har vokst! Nå kan man nesten putte ei halvannen liter brus ned ved siden av alt det andre *ler* Men altså: Eg vil gjerne ha en stor sokk, og da vil eg denne her!
Må jo være den fineste eg har sett på lenge! ♥

 

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Denne sokken er heklet i Scheepjes Catona, altså et bomulls garn 😀 Akkurat dette garnet får du i utrolig mange farger! Eg har alltid ønsket meg ei peishylle til å henge sokkene på…veeel...nå har me ikkje ei pipe en gang så Ali er litt keen på en sånn “kunstig” (elektrisk) peis(!!), men eg har streiket – Det er ikkje det samme! Så ja, enn så lenge får de henge på krokene ute på gangen. Blir jo bare en sokk i år…
Hmm kanskje eg rett og slett må hekle et par?

 

ASTRID`s Xmas STOCKING
Bildene over
Str 25 cm bred og 47 cm lang

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag og regn, det er lenge siden føler eg – Ja at det har regnet? Jammen glad for at eg faktisk Plantet & Pyntet ute i går, godt med hva som er gjort 🙂 Det er søren meg ikkje godt å si når gradene plutselig faller til 0 så eg går å sjekker Passjonsblomsten hver dag, men hver dag kommer den med nye blomster! FOR en planter sier eg bare! Neste år bare må eg ha den Rosa varianten også 😀

Eg skal starte dagen med å sette meg inn på Hobbyrommet å slappe av, kanskje høre på radio`n? Har forresten blitt ekspert på “Jorda rundt på..” et eller annet, hadde nok aldri klart å svare om eg faktisk hadde ringt inn! Har fått et par bestillinger på Armbånd så det tenkte eg å fikse (Julearmbånda finner du HER) samtidig skal eg finpusse på det eg har laget i helga 🙂 I ettermiddag blir det dobbel barnebursdag, 10 og 5 år har de jammen meg blitt!

 

 

LAG DEG EN GOD
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Er du lettskremt?

Reklame | Rito Hobby

 

Jaja så ble det Halloween da! Overhodet ikkje planlagt at det skulle skje i dag, men siden eg var ute å handlet Lyng og diverse bare skjedde det. Kunne jo ikkje ha sommerperlerier OG Lyng + andre høstplanter?? Ikkje sant…Så ja, nå blir det skummelt en måneds tid!

 

 

 

 

Zoombiene og Lykta (helt til venstre) finner du i PERLETID og de store armene ligge gratis
Anja Takacs sin blogg 😀 De Store Edderkoppene ligger også der.

 

 

 

 

Nå trenger du bare å få i hus litt perler kanskje? Beste plassen å gjøre det kjapt? Det er hos Rito Hobby
har aldri ventet lenge på pakker der i fra! Alt eg perler er i
HAMA MIDI

Ååå jammen er eg GLAD for at eg har Alt av Juleperlerier ferdig!
Dvs eg kan konsentrerer meg om å lage julegaver i år 😀

 

 

 

 

Eg var jo ute en tur i dag som sagt, og da traff eg på han her! Han var jo omtrent tam(?) eller kanskje han bare var veldig opptatt med å suuuge til seg sommerens siste nektar?

 

 

 

 

Ok, du som var med meg på Snapchat i dag vet at eg allerede havnet rett ut på glattisen ….Så det sang også!! I går var me innom Nille en tur, over alt hang det plakater med 30% og 50%. Eg var jo ganske sikkert på at en av de plakatene gjaldt disse blomster“Pottene”….nei da…det var høstnyheter…*Fillern* Egentlig hadde eg lyst på en som var enda høyere også, med 3 potter, men de pottene var veldig små så droppet den kjapt. Vel, eg hadde jo allerede shoppet disse (i hodet) på vei ned så eg bare MÅTTE ha de! Har jo som du vet leita ei stund etter en type blomsterkasser til å ha her på veggen for å lage meg en plantevegg 😀 Vel vel det ble ikkje kasser, men eg føler meg ganske så fornøyd og eg gleder meg til å plante i disse – Har tatt masse avleggere som skal bo her. På vei hjem kom eg på at Ali ikkje hadde kjøpt bursdagsgave til meg ennå (!!!) så da var det jo godt at eg fixet gaven min selv. Det beste var jo at Ali likte ideén min om plantevegg!

Er en mulighet for at det muuuligens blir et par potter til….
Får se hvor mange planter eg klarer å “lage”! ♥

Men ok, nå skal eg bare innom Hobbyrommet en liten tur før eg skal se ferdig Skal Vi Danse 🙂 I morgen blir det nok en dag sammen med Rito Hobby på Instagram, kall det gjerne en “finale” på det eg har laget hele helga + Det blir dobbel barnebursdag på ettermiddagen 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Trenger du litt INSPO? – 2 Gratis Oppskrifter

Designet av Purl Soho

 

Min mening er at det finnes ikkje noe bedre strikke-, eller hekleprosjekt nå på høsten enn lapper som til slutt blir et teppe (forhåpentligvis). Om du velger å shoppe deg noen nye go`biter eller om du ser hva du har er akkurat det samme. Ikkje minst er dette også et perfekt prosjekt til Restegarn! Da har du muligheten til å kvitte deg med alt slik at du i januar kan starte et nytt år uten en rest – En riktig så forfriskende tanke!

 

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Eg har tidligere blogget om et lappeteppe eg har holdt på med (Å nei, det er absolutt ikkje ferdig…sukk) Lappene eg strikket på var like som de på bildet. En gøyal måte å strikke lapper på, den gang da kunne eg ikkje linke til noe oppskrift fordi den var i ei bok…Linket til boka da, men DET er ikkje det samme. Nå der i mot ramlet eg over denne oppskriften, den er i tillegg gratis! Ikkje rusk på lørdag, den er på engelsk da, men det burde ikkje være et problem lenger? Kan love at den er enkel, hvis ikkje`Spør om hjelp 😀 Ikkje verre enn det.

Hvilket garn du velger å bruke betyr lite på oppskrifter som dette, velg akkurat det du liker aller best å strikke med – Husk at dette skal du kose deg med utover høsten når du synker ned i sofakroken om kwellen ♥
Et ordentlig KOoOSEprosjekt!

 

FAIR + SQUARE BLANKET
Bildene over
Dette er oppskrift på Strikketeppet

 

Ønsker du Gratis oppskrift på heklevarianter finner du den HER INNE HOS PURL SOHO. Dette er et perfekt teppe om du er fersk med heklenåla. En enkel og grei oppskrift, ja den er også på engelsk, men se på det som en flott mulighet til å lære også engelske heklebegrep 🙂 Sååå mye enklere enn du frykter, eg lover.

 

 

* * * *

 

 

I natt har det vært leggkrampenes NATT! Shit! Altså! Vet ikkje hvor mange ganger eg våknet i oppreist tilstand på gulvet! Det er et hekkan og nå sitter eg her å bare gjesper og kunne tenkt meg å sove minst 5 t til….Kjenner det murrer i leggene ennå, det er nesten så eg ikkje tør å vifte tærene for da er det på an igjen…Ømt, ømt og ømt!

I dag fortsetter dagen inne på Rito Hobby på Instagram. Dagen i går gikk veldig fint i allefall så da er det bare
å fortsette i samme duren! Det blir en del av det samme, eller en fortsettelse fra i går + at eg har en plan om å pynte ute ved inngangen. Det er vel å merke hvis eg ikkje bare kapitulerer rett ut her på sofaen nå etter på…Planen er jo og svippe ned på en butikk å få hjem litt lyng. Ali hadde et ønske om å ikkje ha lyng på terrassen i år for det “smuler” sånn sier han…Å ja, han er litt “nasi” på akkurat det, og sopekosten er fremme med en gang *ler*

Sånn ellers? Bestillinger på armbånd siver fortsatt inn og eg skal prøve å få perlet litt innimellom i dag. Det er noen armbånd igjen Her Inne, ellers virker det som om JuleArmbånda ikkje var det helt store…sukk
Vel, da får familien få hvert sitt til jul da *ler*

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Elsker Strikkehansker! – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Anna Zhuravleva

 

Har egentlig ikkje tall på hvor mange ganger eg har startet på det som skulle bli et par hansker med 10 finger!!
Nei, eg har aldri fullført et par, man av de har bare blitt pulsvotter til slutt! Det er liksomnoe med å få de fint mellom fingrene…Fingrene i seg selv er greie å strikke, kjapt går de også, men eg føler det blir klumpet mellom altså…Fryktelig irriterende! Har ikkje tenkt å gi meg, så en dag skal eg har
et par selvstrikke fingerehansker MED 10 fingre 🙂

De over er jo egentlig helt enkle, her kan du t.o.m pynte med litt perler!
Eg har lenge hatt lyst på et par i Opal garn, i en skikkelig crasy farge!

 

YANTAR GLOVES
Bildet over
Str S til XL
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Anna Zhuravleva

 

Disse er jo enda enklere!

JASMINE GLOVES
Str S og M

 

 

 

 

 

Designet av Anna Zhuravleva

 

Disse har eg også hatt planer om, ja opp til flere ganger!
Vel vel…Legger de inn i Favoritter og håperpå det beste – Etter hvert!

 

TWISTED MITTENS
Str S – L

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det er fredag gitt, sola skinner og det er 11 grader. Har vært litt kjølig i natt, men deilig og svalende. Enn så lenge sover eg kun med sommerdyne, men snart må den smellfeite dundyna fram 🙂 I dag er det nye ting som er på skrivebordet mitt og eg tror det kan bli en morsom fredag. Har lovet Ali at eg blir med å handle, kan jo uansett være herlig med en luftetur 🙂 Fikk tilberedt noe i går og ikkje minst fikk eg ryddet litt på skrivebordet så får me sjå hvordan dette går. Fra og med i dag er eg på Rito Hobby sin Instagram så får me jo se hvordan det utvikler seg og ender! Eg skal nå i allefall lage noe enkelt som alle kan fikse
og ikkje minst er det noe de aller fleste trenger inni mellom 🙂

Etter helga blir det nok mer perler og armbånd, det popper stadig opp ideér!
I går la eg ut en del Jule Armbånd så får mesjå om det slår an 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Tøfler så klart! -Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Siri Veiseth

 

Det finnes utallige forskjellig tøfler som kan strikkes og hekles. Eg liker de enkle fordi eg liker å personalisere de litt med diverse dekor. Sy mønster/figurer på de og ikkje minst kan du bruke Strømpe Stopp på spruteflaske og lage et tøft antisklimønster på sålesiden. Hvis du tenker litt på det komme du nok på en morsom tekst som passer om du ser undersiden på tøflene? Andre siden opp f.eks? Bruk fantasien 😀

Alle disse tøflene er strikket med Vamsegarn, eller PT3. Bruk et godt garn som tover fint, me har alle forskjellige preferanser på det område. Det samme gjelder hvordan man tover. Har du aldri gjort det i din vaskemaskin før? Vel, da starter du forsiktig. De gangene me har fått ny maskin pleier eg å starte på kortprogram 40 gr, øker gradene om det ikkje blir bra nok første gang. Blir de for mye tovet så kan du redde de litt ved å bruke hårbalsam og strekke de. Noen ganger går det bra, andre ganger er det bare å strikket nye tøfler.

 

SIRI SLIPPER
Bildet over
Str 35 – 43
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Siri Veiseth

 

SIRI SLIPPER BARN
Str 0 mnd – 3 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Siri Veiseth

 

SIRI SLIPPERS RETRO
Str 35 – 43
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Det er ganske typisk at eg sooover og slår av alarmen uten at eg vet det når eg MÅ opp! Vel…eg våknet kl 10.20 nesten 2 t etter alarmen! Så om mindre enn en time skal me ut å kjøre. Dvs eg må sette i sving og komme meg på beina. Me får skravles mer senere vil eg tro 😀

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Hvor mange gresskar trenger du? 39?

Designet av Lene Søholm

 

Hvis du ikkje har tenkt å spise opp gresskarene du skal pynte med i oktober er det kanskje like greit å heller hekle deg en åker? Frem til i fjor har eg tiligere bare latt de stå til pynt helt til de….råtnet!?! Det var først i fjor eg virkelig fant ut hvor mye godt det kan lages! Fant også ute hvor MYYYE et gresskar “rommer” av mat så mulig eg heller skal spe på med noen heklevarianter i år?? Det er liksom en grense for hvor mye man klarer å spise opp!

 

 

 

Designet av Lene Søholm

 

Oppskriften består av 4 grunnoppskrifter, meeen du får også med deg veiledning slik at du kan trylle disse 4 om til hele 34 forskjellige gresskar! Som sagt: Me snakker om en åker, intet mindre! Frem med diverse restegarn,
tykt og tynt, tjukk og tynn heklenål! Nåå skal det dekoreres – É du me??

 

PUMPKIN HARVEST
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

Eg satt i grunnen heeele dagen inne på Hobbyrommet i går! Natta i forveien fikk eg jo en idé og den måtte settes ut i livet ASAP! Veeel…eneste andre eg fikk gjøre var å første vaske gulvet der inne, på den måten fikk eg også en håndfull perler tilbake…Ikkje sant! Planen var å perle OG vaske masse klær, men siden begge dunkene med vaskepulvet var tomme utgikk jo det…

 

 

Eneste eg fikk gjort i forhold til kommende helg var å lage et…

 

…Koldtbord…I dag må eg tenke litt lengre…

 

 

 

Må bare vise dette *humrer*, blir faktisk like fasinert hver kwell eg slukker lyset! Det er jammen ikkje lite de der selvlysende perlene lyser i mørket! Gjett om eg gleder meg til å montere opp Halloweenfigurene
mine i Hama Perler om ca 2 uker!

I går klarte eg å komme meg tidligere i seng, ergo får eg mer ut av dagen i dag! Er neeesten i mål med det eg holdt på med i går og eg er ganske spent på OM det faller i smak 😀 Skal bare svinge en kjapp tur innom vaskerommet å sette på en maskin med klær! Fikk ordnet med vaskepulver i går kveld så nå kan eg vask klær ut hele neste år….14 kg med deilig Ariel står ute på gangen og klar for å jobbe! Digg når Elkjøp har stooore pakker og Dib hadde muligheten til å svinge innom etter trening. Ariel vaskepulver minner meg om vaskekjelleren
i Sveits på tidlige 90 tallet – Ååå det pulvere dufte best!

 

 

HA EN BRA DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Helt enkelt og Helt Perfekt!

Designet av Sabina Bergman

 

Helt uten for mye fiksfakserier kan du strikke de lekreste pulsvottene ever! Eg liker det rent og pent, og ikkje minst er eg glad i struktur, ribb og riller – Helt enkelt altså! Vettu hva det beste er?? Åååå de strikkes på pinnenummer 2,0!!! YES! Skikkelig delikat altså og sammen med kun 1 nøste NORD blir dette helt fantastisk ♥ Tenkt deg da at du slipper unna med kun 25 kr for en julegave?? Ja for du trenger jo slettes ikkje legge til noe fordi det kun koster 25 kr, legg til arbeidet og innsatsen din så er dette en fullverdig gave. Det er SÅNN mange av oss må bli mye flinkere å tenke! Din tid og din energi er det viktigste og det mest dyrbare du kan gi bort ♥
Ikkje undervurder deg selv!

 

 

 

Designet av Sabina Bergman

 

Denne oppskriften skal rett hjem og inn på Ipad`n, flere Nord nøster ligger formelig å hopper og danser i garnhylla mi! Det eeeneste som eg kan slite med er språket! Nei nei det er ikkje russisk eller no, men svensk! Av alle ting så syns eg f.eks svensk og dansk er de vanskeligste språkene i en oppskrift! Helt ærlig så liker eg aller best engelske, det er nok mye pga vanen, men husker godt da eg begynte å prøve meg på engelske:
Da var det mange A-haa ja! Sååå mye ryddigere, min mening 😀

 

BRIOCHE HALF MITTENS
Bildene over
1 størrelse
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

I dag skal eg ta meg en slooow start på dagen: En lang dusj! Må gjøre meg så comfy som mulig fordi eg har planer om å gjøre mye i dag! Eg er NØDT til å planlegge litt fremover mot helga, tilberede og div. Hjalp jo veldig lite på at eg fikk en ny og brillijant idé til armbånd i går kwell før eg la meg….Ble sittende å perle til langt over leggetid bare for å se at det funket! SÅ ja, da er det rett på kjøret igjen...men inni mellom i dag MÅ eg få gjort litt annet der inne på Hobbyrommet!

I morgen er det onsdag, på torsdag skal eg kjøre og bli med Dib på sykhuset, da skal de 2 siste visdommene opereres ut. HVIS eg får til å handle etter på er jo det det beste for eg ser for meg at fredagen blir travel nok. Når eg først får muligheten til å styre Instagramkontoen til Rito ei helg vil eg jo aller helst levere! Men altså, enn så lenge har eg 0 kontroll på akkurat det, håper eg føler anderledes når eg legger meg i kwell 🙂 Eg kan jo se om eg
i allefall kan få tatt litt bilder i løpet av dagen, alt trenger ikkje være film, stillbilder er også kjekt å bruke, men eg føler meg litt grønn ja! På min egen instakonto kan gjøre hva eg vil og tenker ikkje så mye på det, men det er rart når det er andre sin. De har jo spurt meg fordi de like hva eg gjør så egentlig må eg nok bare stole litt mer på meg selv…Vanskelig der der….tror det kalles prestasjonsangst?

Vel vel, det var den dusjen, trooor eg bare starter med den og satser på at andre tar hys på rotet i dag…også!

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Skjørt eller Kjole? – Strikkeoppskrift

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Mange sukker litt tungt når eg legger ut oppskrift på kjoler, skjønner det jo, det er jo egentlig et stor arbeid når det er til en voksen. Da er muligens et skjørt løsningen? Betydelig mye mindre
og akkurat like kledelig og stilig utover høsten 😀

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Dette var jo litt gøyalt også, fult av dotter! Med tanke på at det er strikket i litt tjukt mohair tror eg ikkje du vil føle du sitter på ei massasjematte hehe Dottene sitter du flate 🙂

 

DOT SKIRT
Bildene over
Fra 80 til 110 cm i hoftevidde

 

 

* * * *

 

 

Ok, det blir jo en spennende kwell i dag! Eg kommer ikkje til å sitte å glo, men Tv`n skal få stå på – mest sannsynlig vandrer eg litt frem og tilbake fra Hobbyrommet til stua. Havnet ut på hjul sent i ettermiddag igjen –
Var jo ute med mor mi tidligere slik at hun fikk stemt, men eg var tom for bla røde perler så det måtte eg jo ha!
Har fått en ny idé på tema til armbånd så får eg sjå om det slår an 🙂 Ja eg må bare komme meg inn på Hobbyrommet å prøve det ut!

Som sagt, ønsker du er armbånd? Et personlig et?
Send meg en mail: [email protected]

 

 

GODT VALG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Hot or Not? – Gratis oppskrift

Designet av Cintia Gonzalez

 

Eg har siden eg var liten vært misunnelig på et Granny Teppe min søster heklet for sånn ca 100 år siden *ler* Muligheten til å hekle et selv har alltid vært til stede, men aldri har eg fått et ferdig! Helt ærlig syns eg ikkje dette er fint(!?!), men eg elsker det, er vel mer kult enn fint egentlig! Selvfølgelig spiller fargene en veldig stor rolle her, teppet eg alltid har drømt om er i alle farger, ingenting som harmonerer og det hekles sammen med svart! Det er liksom blitt et “MÅ-HA” Teppe som eg aldri har fått….Å jo da, har ganske så mange ferdige lapper liggende…Sukk…Ikkje sant…? Eneste eg har klart å hekle ferdig med Grannylapper er ei pute…

 

 

 

 

Designet av Cintia Gonzalez

 

De siste årene har eg også drømt om f.eks en jakke som dette, derfor har eg like godt satt i gang med å hekle
Ei KÅPE! (<– Optimist!) Den blir jo egentlig ikkje så sprø i fargene, tror den blir fin eg 😀 Det som forundrer meg er at omtrent alle oppskriftene eg finner så hekler de i Acryl!?! Skjønner det ikkje helt…Tepper og plagg som skal være cozy og varme deg? I Acryl? Hmm No No, men ok, det er jo da min mening.

Uansett, jakka over er SUPER enkel! Du trenger kun å lære deg (om du ikkje kan) å hekle en slik lapp og så repeterer du det noen ganger, der etter syr du de bare sammen og jakka er klar.

 

EVERYDAY GRANNY SQUARE CARDIGAN
Bildene over
Str? Den du måtte trenge

 

 

 

* * * *

 

 

Mandag og Valgdag, min eneste oppgave i dag er å få mor mi til valglokalet + eg skal sende noen konvolutter med Armbånd 🙂 Har også fått inn flere bestillinger i løpet av natta, mange som meg der ute…? Shopper om natta!! Klikket selv hjem en bestilling med…? Perler så klart! MEN!! Eg har andre ting eg må få oversikten over også denne uka! På fredag skal eg jo starte den der Instagram Take Over`n og eg må få perlet litt med Hama Perlene til da. Har planer om å lage 2, eller i allefall 1 bursdagspose før fredag (Bursdag på søndag) Litt usikker på om posene eg har er store nok Mmm Uansett er planen for kommende helg å lage gaveposer til Jul. Apropo Jul….Ikkje sant!? Planleggingen er i fullgang i hodet, har til nå skrevet ca 1 halv gaveliste, tviler på at den blir lengre siden nesten alle har sluttet med gaver. Vel vel, eg sendte nå inn en aldri så stor bestilling til Søstrene Grene i går (Kan det være noen Sånne kasser tro…?) Eneste eg trenger nå er en tur på Ikea så er i grunnen de fleste julegavene i boks, ja jo eg skal stå en del med grytene for å fullføre de 100%, men det blir ikkje før litt senere i høst- Må vente til etter Halloween i allefall siden en av planene er å lage Gresskar Marmelade – Dette blir bra tror eg! Har du muligheten så lag Gresskarmarmelade, det er vanvittig godt! Eg laget både med
chili og ingefær i fjor O`la la

Vel vel, det er bare å starte dagen og håpe at eg ikkje svetter den bort…

 

 

GODT VALG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

Fargerik Helg

 

Da eg sto opp fredags ettermiddag/kwell etter en noe lengre kwil tenkte eg at denne helga skulle være min,
og bare min. Har tilbrakt neeesten alle våkne timer der inne. Slappet av og bare koset meg.

I dag har eg også sittet der inne, sett på serie og perlet + eg har lagt en del leire på skulpturen min. Har laget noen fruktige armbånd som skal bli en del av en gave 😀 Tror nok de blir populære ja, hos mottaker altså.

 

 

 

 

 

Det er jo ingen ting i veien for å lage voksne armbånd heller, ja enten det er jordbær,
kiwi eller sitron som skulle være favoritten.

 

 

 

 

Prøvd ut litt av de nye fargene…

 

 

 

 

+ eg måtte ta saken i egne hender så lenge Æ, Ø og Å ikkje er å oppdrive, men resultatet ble bra det.

 

 

 

 

Fikk flere gøyale bestilling og dette ga jo grobunn for enda flere ideér! Har et par bestillinger til som eg har planer om å få ferdig før eg stikker på posten i morgen 🙂 Har du lyst på “ditt eget” kan du bare sende meg en mail ([email protected]) eller du kan se om det er noen igjen Her Inne som du liker 🙂

 

Eg har faktisk sovet i dag også…bortsett fra kwilen på fredag er det ganske lenge siden eg sov på dagtid sist….Føler det er så bortkastet, men eg har liksom ikkje hatt behov for det heller. Formen er ikkje helt “der” i dag så eg kapitulerte rett ut her på sofaen. Begynner å lure på om det er stoffskiftet som “kødder” om dagen? Mulig det har snudd og blitt høyt? Gudene skal vite, men noe er det som “koker”. Tror bare eg rusler inn på Hobbyrommet igjen eg, puster med magen og tar en rolig kwell.

 

 

HA EN FIN KWELL
OG NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram