Vår, Sommer og Perlerier!

Reklame | Rito Hobby

 

Klar for et skikkelig friste-lokke-friste innlegg? Selv om det var snøstorm 2-3 ganger i dag så er det vår, snaaart sommer...Tenk på det du! Dvs, vil du ha litt nytt, noe fargerikt kanskje ja så er det absolutt på tide å få fart på perlene dine 🙂 Trenger du påfyll av enkelte farger, ja så fikser du det nu! Perlekommoder er tingen om du f.eks en dag vil sitte på kjøkkenet å perle, eller i stua – Ta kommoden under armen hvor du vil:) Vurderer å få meg noen flere slike kommoder…Ønsker meg også dette systemet til Hama Mini perlene mine 🙂
Disse kommodene har 30 skuffer, Infinity Hearts Skuffesystem har 20.

 

 

Rito Hobby har absolutt alt du måtte trenge av
Hama Perler og evn perlebrett

 

 

 

 

Eg fikk pakke fra Rito Hobby i går så nå er kopper og kar fulle og eg kan bare meske meg i hva enn eg vil perle – Har lyst å perle noe svært og gjerne litt utfordrene!

 

 

 

 

Inni mellom er det greit med litt ubytting eller påfyll av nye brett. Noen ganger er eg litt uforsiktig
under stryking….Grusomt irriterende med svidde “spiker” midt i et perleri…

 

 

 

 

Fikk rydda i perleskuffen, alle perlebretten har funnet seg et nytt sted å oppholde seg,
ergo fikk eg plass til alt i skuffen…etter at eg…

 

 

 

 

…hadde fylt opp de fleste glassene, liker ikkje noe som er halvfult –
Eller var det halvtomt?? Dessuten må eg jo ha system så det gjorde godt
å få rensket litt opp her på Hobbyrommet i dag 🙂

Tja, kanskje du trenger tips til HVA du skal perle fremover?
Kanskje litt stilig til påske? Det er bare å forsyne seg:

 

Enkle Kyllinger å starte med
Søteste Påskehare
Kuleste Påskekyllinger
Sommerfugler
Hage/Kjøkkenhage
Hvis du virkelig vil ta den ut!
Hvis du vil ha det komplett!
Blomsterpinner
SOMMER!
Søt Hagepynt
Uforglemmelige Kyllinger
Margeritter
Badeand

 

 

Sånn! Da skulle du vel ha nok hjelp på veien, nå er det bare å sette i gang å perle! Full fart og kos deg 🙂
Eg? Å ja, eg skal snart i gang med perlene igjen, skal bare…Strikke litt først!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg