Ut På Tur: Skjærtorsdag = Eggjakt

 

Heldigvis vant eg over dørstokken i dag, var helt herlig med frisk luft!
Blir fort sløv når flere helligdager + helg er stuet sammen *smiler*

Da Amira var liten pleide skjærtorsdag brukes til eggjakt. Me hadde en amerikansk nabo med en datter like gammel som Amira og de inviterte alle naboene på jakt, hvert år. Me ble utstyrt med hver vår kurv og nabofrua hadde gjemt 100`vis av kokte og malte egg rundt i nabolaget og i barnehagene hvor ungene våre gikk.
Etter på var det duket for lunsj!

 

 

 

 

Etter at me flyttet hit laget me vår egen eggjakt,
men med fylt egg 🙂

 

 

 

Lille Dib 7 år syns det var helt fantastisk! Hekkan, tenkt,
dette er 14 år siden….Nå til søndag blir han 21…Ikkje sant!

 

 

 

 

Det blåste friskt på toppen av Risnes

Eg har jo begynt å filme når eg går tur….glemmer jo å ta bilder
Filmsnutter kan du se HER HER og HER

 

 

 

 

Spaserte også forbi Risnes Barnehage hvor begge ungene gikk,
rett bakom der bodde me da 🙂

 

 

 

 

Me pleier sette friske blomster her hver helg….men rosene som eg satt der på lørdag holdt ikkje lenge…
Hadde eg visst det hadde eg kjøpt nye i går. Jaja, lite eg kan gjøre med dette i dag, det får bli på lørdag.
Siden det altså er eggjakt dag måtte eg jo pynte med litt egg nå i påsken 🙂

 

 

 

 

Jadda, ble da en fin tur tross alt, nå er det sånn at eg må gå minst 5 km for å føle at eg har vært på tur,
det er da en utvikling 🙂 Satser på flere turer i løpet av helga.

 

 

 

 

Ser ikkje ut som eg har strikket så mye, men det er lenger på ryggen. Akkurat startet på kun raglanøking, har strikket en del German Short Rows frem til nå – Greit når det er over 🙂

 

I morgen er det langfredag….har du blitt med?

 

PÅSKEKOS!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

COLOUR YOUR STARS

Designet av Christine Enström

 

Ser der ja! Enda et par sokker fra Christine Enström! De forrige kom for et par mnd siden og eg gleder meg til å se hva hennes neste design blir! Eg vet, og eg har sett at hun har strikket en lue og det er i grunnen den eg venter mest på – Garantert den eg hadde brukt mest bortsett fra sokker da 🙂 Votteoppskriften ligger også klart på Ipad`n,men det blir nok ikkje helt med det første. Skikke flotte design alt sammen! ♥

 

 

 

Designet av Christine Enström

 

Det BESTE med disse sokkene er jo selvfølgelig garnet, kan strikkes i Opal ♥ Er du glad i Opal forresten bør du bli med på Påskekosen som eg trekker i morgen! Kanskje det kan bli et bare fargerike Colour Your Stars på deg??

 

COLOUR YOUR STARS
Bildene over
Str Voksen

 

 

 

* * * *

 

 

 

Syns jaggu meg det begynner å bli kaldt igjen eg! Sitter her under pleddet i stua og hakker nesten tenner….*Sjekker Yr* Hmmm 5 grader, ja ja det er da ikkje så verst det! Eg kjenner på hele kroppen og hodet at
i dag MÅ eg ut på en tur! Sjekket appen UT for å se hvilke turer som egentlig er i nærheten, kunne tenkt meg en rundttur, og ja eg vet eg bare kan gå rundt Tananger Ring f.eks, men er ikkje sååå hypp på ca 6 km asfalt langs en veldig trafikert vei..Eneste turen som ligger der er fra Jåsundturen, men det er en frem/tilbaketur….Tror eg må lage “Min egen runde” 🙂 Om det bare blir 3-4 km skal eg være fornøyd.

Sånn ellers er eg i full gang på vei nedover med jakka mi! Så det går absolutt fremover og har begynt å fable om hvilken annen farge eg etter hvert skal blande inn…Om eg gjør det da, fortsatt bare på tanken! Hadde et lite avbrekk i går hvor eg knakk noen egg og laget meg en Bukett Påskeblomster 🙂 

Middag i dag blir Jalapenos Burger, fant de på Rema i går og det passet fint med en 2 pk når me er alene.
Putter på en haug med grønnsaker så blir nok det ganske digg! Men først må eg ut på tur!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

~ PÅSKEBLOMSTER ~

Reklame | Rito Hobby

 

Selvfølgelig måtte eg se noe i morges, og plutselig hadde eg lagt strikketøyet til sides og funnet frem malinga…! Der i fra gikk det unna og dette er noe du også helt enkelt kan lage!

Begynte med å knekke 4 egg i et glass…Satser på at noen spiser de innen i morgen så eg satt de i kjøleskapet. Skal du ha egg til frokost i morgen? Ta i så fall vare på skallene!

 

 

 

 

Vask skallene godt + riv ut den hinna som er på innsiden,
alt dette uten å knekke egga for mye – La det være litt igjen tenker eg

 

 

 

 

Mens eggene ligger til tørk finner du frem noen passende blomsterpinner, der etter tvinner du blomstertape rundt hele pinnen. Du kan fint male pinnene også, ingen problem 🙂

 

 

 

 

Eg fant frem silkepapirene mine, brettet et ark dobbelt og klippet ut ca 20 cm lange blader. La så bladene inn til pinnen og surret noen runder med blomstertape rundt den nedertse kanten 🙂

 

 

 

 

Nå var egga mine helt tørre og klar for litt maling. Du kan bare finne frem malerskrinet til ungene for her skal det males med mye vann! Eg brukte PLUS Color som eg stort sett bruker til alt. Tok litt maling i et eggeglass og dro på med vann slik at malingen ble tynn. Malte alle de halve eggeskallene og lot det renne litt. Brukte også Poscatusjene til å tegne litt mønster i kronbladene på “tulipanene”. Her er det ingen fasit, det er bare å kline til!  Limte perler i midt av “tulipanen” og så limte eg selve blomstene fast til stilken. Alt er limt med limpistol 🙂 Når me var ute å handlet var eg nødt for å svinge innom Mestergrønn å kjøpe en bunt Gåsunger ♥

 

 

 

Vet nå ikkje helt eg, men eg syns nesten denne buketten var et finere blikkfang enn buketten med de ekte tulipanene som står på spisebordet ♥ Eg skal vedde på at Amira kommer til å le når de kommer 😀 Uansett, jobben din nå er å spare på eggeskallene etter alle påskefrokostene du skal stelle i stand og så er det bare
å benke seg ned etter på. Super aktivitet sammen med ungene f.eks.

NÅ har eg hentet frem strikketøyet igjen og er klar for kwellen med det og serie 🙂 Blir et par rolige dager…Dib droppet å kjøre til Bergen i morgen og dro heller på hyttetur i dag – Tenker han koser seg med et par rolige dager
i steden for, så ja, da er det bare oss 2 her hjemme…Var liksom rart å bare koke 5 poteter i dag….! *ler*

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

Min Påske, hva med din?

 

Bortsett fra å gå lange turer er vel dette min påske! Føler eg er på gang igjen med strikkinga, me snakker om 2 aktive strikketøy! Oj Oj akkurat det begynner å bli en stund siden! Eg er godt i gang med en helt enkel cardigan, men det er ikkje godt å si...Mulig eg kommer til å “style” den litt fra eget hodet. Før når eg kun strikket hadde eg ofte opp til et 2 sifret antall strikketøy på gang til en hver tid….de siste 2 årene har eg vel nesten gjort alt annet enn strikking! Allsidighet er jo herlig da, eg har aldri bare vært en strikker selv om muligheten til så mye annet ikkje har vært til stede, men nå? Ingen grenser, og det liker eg. For meg er det en form for luksus 🙂 Kan gjøre hva eg vil
og når eg vil, det viktigste (og nyeste) er å få til en tur- Om ikkje hver dag så i allefall annen hver 🙂 Det gjør noe med hele kroppen! Blir så absolutt sliten av gå langt, men likevel er eg full av energi resten av dagen. Planen er
å ta meg en tur ut etter handelen i dag, trenger litt påfyll av diverse for å lage til noen middager nå til helgen.
Spurte ungene hva de ville ha og ga de noen valg: Det blir Taco til påskemiddag haha Lam har me allerede spist og det er da ikkje sååå nøye er det vel?

Påskeegga står også klar, dvs Dib har fått sitt og Amira og Eirik får sine når de kommer 🙂 I går ble det til at eg vasket og ryddet Hobbyrommet, gudene skal vite at det trengtes! Blir mye hybelkaniner når man hobbylerer! Eneste som gjenstår som eg håper blir gjort nå snart er å fjerne persiennene på vinduet mitt, har hatt nytt liftgardin stående på vent i snart 2 år…Jadda, tiden fyker av gårde som vanlig…Når eg ryddet i går dukket denne posen med 1,2 kg perler opp igjen…Ser jaggu ikkje ut for at eg blir kvitt den…Det er ikkje det at denne posen tar opp sååå mye plass, men når man har mange ting som hoper seg opp, ja da blir det mye som “står” og tar opp plass…Nå la eg de også ut på Finn. Eg er ganske dreven med å legge ting på finn og så snart
eg ser det er noe eg ikkje trenger så havner det HER!

Sånn ellers i dag kan eg nevne strålende sol fra skyfri himmel, men det blåser en del da – Pytt Pytt! Det var 2 gr da eg sto opp, nå er det 7 så dette virker lovende! Terrassen er klar for maling og målet er i løpet av påska, det kan eg leve med! Hageland annonserer salg på frøposer og eg kan godt fortelle hvor det klør mest!?!? I år kommer eg til å droppe neper, gulrøtter, rødbeter og muligens reddiker…Mulig eg bare tar noen få reddiker i ei krukke…Første avling blir alltid bra, men eg syns runde 2 alltid blir noe slapp? Tror eg skal satse på litt diverse salater! Ellers blir det jo masse sukkereter og chili`n er på gang 🙂 Eg må også få klippet krydderkrukka mi! My nytt som spirer der, men eg må få bort den gamle timianen fra i fjor! Er jo bare å finne saksa da, men…!

 

 

ANYWAY! Dagene går og det er snart Laaangfredaaag, og da vettu....

 

 

….Skal eg plukke ut 3 stk som skal får “Vibbedilles fargerike kaktus”. Her er det mer enn nok Opalgarn til både ett og 2 par sokker! Kan nesten ikkje bli bedre, hvis dette virker fristende blir du med her inne. Opp i krukkene er det også en del små dubbeditter som en strikker alltid har brukt for 🙂

Tja, mulig eg skal få i meg litt mat før eg sparker dagen i gang?
Et par knekkis er jo alltid godt 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

Utstyr du ikke visste du trengte…

Reklame | Rito Hobby

 

Altså, redskaper (Kan eg kalle det redskap, eller?) som dette gjør meg blank i øya! Eg bare elsker det, det er en typisk ting eg ikkje visste eg trengte før eg så den! Ikkje tull en gang! Dette er lapper eg starte på for noe år siden, ja eg har heklet ganske mange og i hvert hjørne har eg hatt slik lange, smale sikkerhetsnåler – For å holde de sånn noenlunde i fasong. haha men nå vettu! Har aldri hatt så fine heklelapper før eg fikk meg en
Blocking Board i hus! Er det noen som ikkje trenger en slik?


Hekler du runde lapper, sier du? Ta-taaaa – Da er det Denne Blocking Board`n du ønsker deg 😀

 

 

 

 

Mine lapper blokkes på de ytterste hullene, men det er mange varianter som du ser, så prøv deg frem med de lappene du holder på med. Perfekt f.eks å ønske seg til bursdagen? ♥ Du finner Mange varianter hos Rito, og noe eg savnet i flere år (Dvs alle de årene eg omtrent kun strikket sjal) var skikkelig blokkematter! Joda, det funket fint å blokke sjal på de der bokstavmattene som me alle hadde, men det å ta bilder av et vakker sjal oppspent ble en saga blott og ren fiasko! Ikkje sant? Helt umulig! Lykken var stor da eg endelig fant en Passende Blokkematte som var ensfarget! Endelig kunne eg ta flotte nærbilder av nydelig Lacemønster uten den forstyrrende bakgrunnen ♥

 

 

 

 

Om du ikkje har noen lapper “på gang” er det jo ikkje minst flott hyllepynt. Nøsteholderen på bildet har eg nå hatt noen år og bruker den mye! Det ble fort slutt på garnskålene for min del når denne kom i hus. Du finner nøsterholdere alt i fra single nøster og helt opp til 6 Nøster! Her kan fargerike kofter strikkes uten for mye kaos på nøstene! Det er faktisk mulig å bli forelsket i TING, det er eg et levende bevis på….*fniser*…Eg har flere ting som eg kjenner eg har problemer med å skille meg ad med…Det er vel muligens grunnen til at eg nå sitter med et ganske fult Hobbyrom og har problemer med å rydde/finne fornuftig plass til alt sammen….

 

 

 

SNART NATTA!
Sove godt

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

Blir mye sokker her nå…Strikkeoppskrift

Designet av Lisa Hannes

 

Noen ganger går det mye i det samme, denne gang er det nok en gang sokker det går i…Eg vet, eg TRENGER flere sokker….Har vært flink da, eg har da i det minste strikket de siste dagene! 🙂 Men du? For en stund siden promoterte eg et nyyydelig sjal…Hvis du strikket DETTE, ja da er du nødt til å strikke disse sokkene også!
Da får du sokker som matchet sjalet 🙂 Skal det være så skal det være!

 

 

 

Designet av Lisa Hannes

 

Virkelig rene og fine sokker, blir ofte det når man strikker ribb med tynt garn og pinner. Hvis du virkelig vil utvide Coral garderoben finner du matchene SKJERF og LUE også 🙂 Utrolig lekkert design!

 

CORAL REEF SOCKS
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

Siden me stort sett snakker om strikking her inne kan eg jo opplyse om at det nå starter en ny og fresh Strikkekafé her i Tananger. Storesøs hadde lyst å se om me kunne starte noe på den nye Kafé/Restauranten LOSEN her hvor me bor og det gikk i box med én gang!! Du ser det, me har jo nå fått et skikkelig flott “Kjøpesenter”:
Sentrums Gården. Den er så ny at alle butikkene ikkje er på plass ennå 🙂

Dette er jo mer for deg som bor i omegn/distriktet
og du er velkommen rett over påske!

 

 

 

 

Torsdag 13.april starter me! Kl 18:00 – 21:00
Har opprettet egen Facebook siden hvor det blir lagt ut info & diverse fortløpende 🙂
Ta med strikketøyet og kom en tur 🙂

 

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!
Her skinner sola!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

ER DET SANT!??

 

Du snakker om å vandre rundt her i ørske med hodet under armen, og armen i bind….! Hodeløs høns kan det vel også kalles! Palmehelga er over og uka er i gang, Ali har høytrykkspylt terrassen, tømt og vasket alt av potter og alt står nå å bare venter på befrukt…BEPLANTNING! Jadda jadda, det er faste ritualer i påsken dette med å få på plass litt blomster på terrassen (Kanskje komme i gang med frøplantinga også snart?) 🙂 Hadde det vært opp til Ali ville det har vært stemorsblomster i alle sammen. DET skjer ikkje!

Men ok, alt kommer nok på plass etter hvert…
Før eg fortsetter kan eg jo kanskje si GOD MORGEN, et tidlig innlegg fra meg her i dag for det eg
HAR glemt å sagt (tydeligvis *ler*) er….

 

GOD PÅSKE!!

 

Enten du er på fjellet, ved havet, på hytta, hjemme, bypåske, med eller uten påskeegg/snø så håper eg virkelig at du KOoOSER deg – Vet at eg gjør det, har t.o.m Påskeegg også! Koser meg uansett hvor eg er og i dag vurderer eg å ta meg en ny tur! Turen i går var lang, men akk så herlig – Det er noe med den sjølufta! Gutta her skal uansett mekke bil etter hva eg overhørte i går 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

Ut på Tur: Flott start på uka!

 

Hadde planlagt fra i går at i dag skulle eg gå Hafrsfjorden! Sist eg gikk her var med storesøs, da gikk me helt inn til Sverd i Fjell, men da hadde me parkert min bil der og slapp å gå tilbake….I dag var eg jo alene. Målet mitt var å gå til Håhammaren, dvs litt over 5 km og så gå tilbake til start. Hadde eg gått inn til Sverd i Fjell og helt tilbake hadde det blitt ca 15 km – Der fremme er det målet, at det skal bli en “Normal” tur, men i dag snudde eg ved Håhammarene og gikk tilbake. 1 mil på en mandag gir jo en flott ukestart 🙂

 

 

 

 

 

Ganske stooort under Hafrsfjordbrua!

 

 

 

 

Selv om sjøen så innbydene ut er ikkje dette et egnet badested
for å si det sånn…! Greit å fiske her da 🙂

 

 

 


Hafrsfjord Brua

 

 

 

 

Da var det bare å gi gass her i fra…

 

 

 

 

Dette Natoflyet fløy HELE turen rett over hodet på meg! Kunne se at det gikk ned til Sola flyplass
uten å lande for så å ta en ny runde….om igjen og om igjen!

 

 

 

 

Zoomer du dette bildet kan du se Hafrsfjord brua langt der borte

 

 

 

 

Var et yrene fugleliv og TENKE, eg fikk se en svane på reir!
Blir spennende å følge med på det paret 🙂

 

 

 

 

Ca rett frem her bor eg jo! Kom meg ut til Håhammaren,
en bitte liten pause før eg la ut på returen 🙂

 

 

 

 

TENK om det kunne vært en bro fra Snøde hvor eg bort og over til der Håhammaren er!?!
Da hadde det blitt en rundttur og ikkje frem/tilbake 🙂

Resten av kwellen har eg bare tenk å surre og slappe av 🙂 Har startet på det Nye prosjektet så ja,
her skal det strikkes. Har også lastet ned i Lydbok som eg bare må høre på 🙂

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

SOMMERSOKKER?

Designet av Summer Lee

 

Eg har sett både humler og sommerfugler denne helga så det er helt innafor å legge opp til et par sommersokker, og DA trenger du f.eks Garn i spreke og freshe farger! Det går ikkje all verden av garn til slike sokker så restegarn er supert 🙂 For en elegant avsluttning bør du bruke Kitchener Stitch på tåfellingen, kan du det ikkje er det superenkelt å lære! Eg tror alltid at eg husker feil når eg skal gjøre det derfor henter
eg frem DENNE VIDEOEN hver gang.

 

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

Eg må seriøst begynner å strikke sokker til meg selv, nå har eg ikkje mor mi lenger som eg kan snike til noen nøster å få lekre sokker i retur…Kunne tenkt meg en del varianter av disse ja..Har mer enn nok Opalgarn
til å kunne fylle på en og 2 skuffer….!

 

LITTLE DOTS SOCKS
Bildene over
Str barn til XL Voksen

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Sola skinner fra skyfri himmel og eg må nok ut på tur ja! Har en liten tanke om hvor eg vil gå og det tror eg blir fint! Satser på å få tapet beina skikkelig, men kjenner nå at eg må over til lave tursko uten Goretex! Blir jækla varm i beina, og hva skjer da? Jepp, de hovner…I helga gikk eg jo tur….tenkte at å gå barføtt i skoa var lurt…eg mener:
I sin tid hadde me aldri annet enn tape på beina i spesialskøytene når me trente,
vel det funka ikkje på samme visa i helga…

Storesøs driver å overbevise med om at det er på tide med Toppturer og at eg skal melde meg på 10 Topper – Tanken er å gå Lifjell nå ganske snart!! Jadda, da er det f.eks 1,5 km motbakke…Høres ikkje innbydene ut,
men eg vet det blir topp på toppen! Anyway, eg må få i meg litt mat, er ganske dask og trøtt i dag
så en tur vil nok gjøre meg godt!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

Nytt strikkeprosjekt og lekkert garn!

Reklame | Rito Hobby

 

Bedre sent enn aldri er det noe som heter….21.desember 2020 fikk eg Dette herlige lammeullsgarnet i hus…Noe garn bare må modnes for å si det sånn *humrer* Mulig du husker det, men samtidig fikk eg jo garn til Disse kyllingene i hus samme og da gikk det slag i slag med både de og med på følgende Høne Suksess “Klukk-Klukk” Etter på følgte eg opp med å lage Drømmerommet mitt og PLUTSELIG har det altså gått over 2 år….
Snakker om at tiden flyr…!

Men Ok, i går kwell plukket eg et par nøster ut av hylla, og garnet er WOOL SILK fra Hjertegarn, blandig av Organisk Lammeull og Silke – Det må vel bli deilig, ikkje det? Garnet har eg fått fra RITO HOBBY 🙂 Som sagt, de har alt, også mye lekkert garn! Bare nevner det…Ja i tilfellet du trenger må ha noen nye nøster…?

 

 

 

 

 

I utgangspunktet var tanken å strikke med en tråd…men altså, dette er virkelig tynt og lekkert: 300 mpr 50 gr—> PERFEKT til et Lacesjal f.eks! Testet ut med 1 tråd, men eg kom rask frem til at da blir det ikkje noe jakke på MOI! Fant frem pinne 3,5 og la i steden for opp med dobbel tråd, der trivdes eg bedre ja 🙂 Deilig å strikke med, blir litt “Tørt”? Men akk, dette bare må bli en perfekt sommerjakke! Jepp, for jakke skal det bli, falt pladask for en helt enklet Cardigan her om dagen vettu…klikk-klikk… og oppskriften seilte inn på  Ipad`n….da var det gjort gitt!

GARNHOLDEREN har eg også fått fra Rito Hobby, det er en ting at ett nøste danser rundt, men når eg strikke dobbel tråd er den genial….Da slipper trådene å tvinne seg inn i hverandre og alt går meget smoooth!

 

 

 

 

 

Har ikkje helt lagt opp ennå…Prøvelapp først! Har lært…og denne gangen VET eg prøvelappen kommer tilå stemme med selve strikketøyet fordi hele jakken strikkes frem/tilbake….Og DA vettu begynte denne hjerne
å “jobbe”….Hva med å slenge inn noen Intarsia motiv…!? Hjernen slutter aldri å spekulerer ut noe sprell…
Da gjenstår det å se om dette blir en helt plain jakke eller ei…

 

 

 

 

 

Været tilsier at eg kan sette meg ut å strikke om eg vil – Me har jo nå fått salong på terrassen vettu,
med puter og greier! Det blir deilig i år! Ellers er i grunnen terrassen ETT srort kaos, men Ali har eg plan om
få den helt klar for maling i dag – Været skal nemligen være bra hele uka!

 

 

 

 

 

Disse startet eg på for 2-3 uker siden, de kunne så absolutt ha vært ferdige nå….Men sååå oppdaget eg en feil,
der og da gadd eg ikkje fikse det….så da ligger de her da vettu…Sukk…så typisk!

Ok, så deilig med påskeferiestemning….Eg pleier jo som regel gjøre en litt stor greie ut av å ha litt kos her på bloggen da, i år orket eg rett og slett ikkje sette i gang noe omfattenden noe (Ja det er en del jobb som krever planlegging) Men eg har da laget til noe….for

 

 

 

 

 

…hvem vil vel ikkje ha en haug med OPAL Garn avleggere for å strikke sommeren feteste sokker?? Ikkje sant!
Du kan bli med HER INNE 🙂 Trekning Langfredag 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok